Köttfärsröran som fick igång mig...

Jag var supersugen på köttfärssås och spaghetti idag, så efter skolan åkte jag (nästan) raka vägen hem för att firra köttfärssås. And man, blev det gott! Paprika, lök, vitlök, morötter, tomater och - fetaost! Hur jävla smarrigt som helst och jag har matlåda för flera dagar. Perfekt.

Är i övrigt stört trött och ska svida om för ett pass pump nu, tänkte jag. *gäspar stort* Egentligen skulle jag helst lägga mig på soffan och inte resa mig därifrån, men jag vet att träning ger energi. Dessutom är det nytt program nu, tror jag, och det kan jag ju inte missa. Fundrar på att öka på ben men vet inte riktigt. Jag ligger litet sådär på gränsen tror jag, och min Gode Vän berättade att det var mycket puls på benen den här omgången. Nå, jag testkör ikväll och ser om jag kan dra upp det hela på onsdag.

Off we go, people. Jag kan, jag vill, jag orkar.

(Men inte fan orkar jag städa...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0