Könsbyte och tillrättalagda hormoner?

Ibland funderar jag på det är något att överväga. Turn myself into a man, pumpa kroppen full av testosteron och slippa min överkänslighet mot att vara av det kvinnliga könet. Är det något jag blir så sjukt trött på är det hormoner, hormoner, hormoner och dessutom det faktum att det fanimej alltid går att SKYLLA på dem. Har man inte mens så ska man ha det. Åtminstone i männens och hormonernas värld.

Ja, jag är på apdåligt humör. För att göra det lättare skyller jag på hormonerna. Egentligen handlar det nog om följande:

- Min lägenhet är inte insynsskyddad. Folk kan gå förbi och titta in och jag AVSKYR det. Ett sätt att åtgärda det hela är att köpa persienner att hänga för köksfönstret. Resultatet blir då att det blir mörkt.

- Jag måste flytta kökslampan till hallen. Kommer jag mig för att göra det? Icke. Irritation på hög nivå.

- Jag måste verkligen möblera om. Om jag fixar lägenheten så som Sanna har det blir det bättre, I've seen it myself. NÄR ska jag göra det då?!

- Jag är inte nöjd med inlämningsartiklarna. Faktum är att jag kräks på dem.

- Jag håller just nu på att komma försent till "klockan tolv" på skolan. Fitta också.

- Mest av allt vill jag ligga i sängen och kolla på "Vänner". Is that ok? No.

- Jag har inte tränat på en vecka och hade tänkt träna ikväll men jag är snorig. Tror jag. Fan, jag vet inte. Vill kunna träna hårt, men... Åh, jag blir så trött.

- Det är SÅ JÄVLA TRIST ATT LAGA MAT ÅT SIG SJÄLV. SÅ gott är det inte med halvfabrikat. Dagens födointag: Två hårdbrödmackor med Kalles Kaviar. Erotiskt.

- Jag har inga rena kläder och att boka tvättid är i stort sett omöjligt: Först ska jag gå från lägenheten till tvättstugan, boka en tvättid och gå hem igen. Fy fan. Ni ser hindret va?

- Nu ringde Minna och berättade att hon satt i foajén och jag sa att jag bloggade men skulle vara där om någon minut. Fint, Lisa. Nu är du assen. Igen.

Better get going.

Kommentarer
Postat av: Minna

Nej nej du var inte assen, det är bara jag som ALLTID är för tidig. Inte menat att sätta eld i baken på dig. Fick du alla pengar så du kunde hämta biljetterna? kram

2007-09-13 @ 14:00:13
URL: http://minnaannim.blogg.se
Postat av: Farbaute

Vad gäller att göra om dig till en man? Glöm det, bara en massa elände med att vara man! I ärlighetens namn så är det nog fn lika illa vilket som (utom en drös ojämlikheter (obra, ostökigt, o-sånorrbottnisk jag blev) och annat crap som jag avskyr) men ang. tvätten... Lisa för helskotta!? Du behöver en REJÄL dos motivation av nått slag tror moi! *tro*

2007-09-13 @ 21:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0