"Jag skulle sakna den där stunden som vi har när vi till slut har blivit sams..."

Jaja. Det är fortfarande Lars Winnerbäck för hela slanten. Åh, så kan det gå.

Har inlett min morgon med en förkylning. Så har jag lärt mig den läxan: Träna aldrig innan du faktiskt är helt frisk. Det slår tillbaka. Alternativt är det inte vettigt att tillbringa i stort sett en hel fest utomhus iförd kort kjol, kortärmad top och lånade skor i storlek fyrtiosex eller större. Och kedjeröka med de andra kedjerökande festpolarna. Det kan ha varit felet.

Idag är det pluggdag. Teoretisk pluggdag. Jag ska med andra ord läsa all tröklitteratur som jag ännu inte fått. Det vill säga, åka till ICA och tjata mig till ett utlämnande av ett stycke bokpaket som borde ligga där nu. Och samtidigt köpa en jädra matlåda till imorgon. Jag har på känn att idag definitivt inte blir en dag på vilken jag lagar mat.

Nu plugg. Askul. Eller not.

Kommentarer
Postat av: Farsan Baloo

Hejsan
Bloggare med empati? I så fall vill jag tipsa om Solidaritetsbloggen. Stället för oss som gillar att hjälpa andra...
http://delameddig.blogspot.com
mvh / Marcus

2007-09-09 @ 13:07:07
URL: http://delameddig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0