Jag är verkligen i fel del av landet...

Gaia får roa sig, verkar det som. Linda i Linköping har, precis som Cilla i Stockholm annat att göra på kvällarna än kika på "Rapport" och Daniel i Karlstad gillar kvinnofötter. Lisa sitter i Norrbotten, lagar kalops och borde läsa "Samhällsvetenskapliga perspektiv" samt fundra över lämplig outfit till helgens rockfest på kåren. Alternativt om hon ska lägga pengar på en dammsugare eller en riktigt jävla bra sopborste och golvmopp. En gång i tiden hade Lisa bra mycket bättre sätt att fördriva tiden på. Numer sätter hon sin tröst till Alex "Vänner"-DVD:er, bloggande och... Ja, inte ens chipsen.

Tycka synd om sig själv? Inte!

Karltorka? Oh yes.

Norrbotten sucks.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Norrbotten sucks? Yay, lokalpatrioten i mig tog nästan, men bara nästan, lite illa vid sig där! *flinar*

2007-09-10 @ 16:31:58
URL: http://tyddeman.spaces.live.com/
Postat av: spaceylisie

Magnus, för fanken, ni är vaniljare ALLIHJÄVLAHOPA här uppe! ;)

2007-09-10 @ 16:33:26
URL: http://spaceylisie.blogg.se
Postat av: Magnus

och det har du konstaterat redan? Jävlar vad du måste ha letat runt bland kalsonger och håriga sjörövare här i stan! ;) Iofs, gäller att inte ligga på latsidan antar jag! *flinar brett*

2007-09-10 @ 16:53:37
Postat av: spaceylisie

Magnus, åt det påståendet fnyser jag. Jag ägnar mig inte åt avklädda aktiviteter med folk bara sådär. Men, har jag fel? ;)

2007-09-10 @ 17:01:37
URL: http://spaceylisie.blogg.se
Postat av: Magnus

*Skrattar* jag har nog högre tankar om dig än så ska du veta, kände bara för att driva lite med dig! =) Om du har fel? Säkert INTE i väldigt många fall men knappast i alla! ;)
bakar jag taklänges så det skriker om det eller? Hmm hur var det nu man skulle göra med negation av en negation? *kollrat bort sig själv totalt*
Frågan är väl mest om hur tjock vaniljsås folket här vågar erkänna då det är en liten håla, du vet det där med rykten och folks rädsla för detsamma!

2007-09-10 @ 17:14:11
Postat av: spaceylisie

Men gay får man vara hur mycket som helst, inte sant? ;)

2007-09-10 @ 17:57:07
URL: http://spaceylisie.blogg.se
Postat av: Magnus

Vafa... Gay? Jag? Hur mkt som helst? Du samlar inte på dig lite elände du din lilla...... Fick du inte lära dig i skolan hur det går för dem som käftas? ;) och... för att förtydliga för övriga eventuella läsare, jag har INGET alls emot varken gay, bi, trans eller whatever folk - radiotjänst undantaget!!

2007-09-10 @ 18:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0