Här slutar Internet...

Jag vet var Internet slutar. Det slutar här. Vad som är fint med det, är att man till och med får veta vad man kan göra istället för att hänga på nätet. Perfekt. Jag ska anamma något av det, i synnerhet den sista punkten, någon gång.

Och i likhet med Fröken Gos är jag också avig. Avig som fan, till och med. Det är bara att rida ut det, jag har gjort det förut. Tills vidare ska jag hålla mig på avstånd från min slagpåse, har jag lärt mig, så det gör jag. Istället ska jag diska. Jag har storgrinat över att jag inte kunde öppna locket på en burk. Psykakuten nästa, någon?

Jag ska träna sedan. Efter det vore det nog nyttigt med en promenad i kvällsmörkret. Riktigt jävla nyttigt, till och med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0