Halva chipsfriheten biffad!

Eller hur man nu ska uttrycka sig. Hur som, jag tänkte nog på allvar över det där med chipsen igår, först. Jag ser det som något extremt positivt. Insåg dessutom idag att jag med undantag för en Mars i torsdags inte ätit godis på evigheter. Okej, typ en kola från något fackförbund, när de stod i skolentrén och delade ut godis i ett led att värva medlemmar. Det räknas inte. Således tror jag att jag ska köpa typ en Daim idag. Det får jag nog faktiskt.

Ingen träning imorse, men hela lägenheten är städad och undanplockad. Lika nödvändigt som träningen, tror jag. Passade på att bränna filmer under tiden, vilket var perfekt.

Jao, jag tror att det blir en Daim. Och mer frukt. Frukt is the shit. Ikväll? Inte den blekaste. Om inte annat har jag en hel drös filmer, bl.a. Edit Piaf-filmen jag velat se sedan Gud vet när.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0