Det borde vara dags för en förändring...

Katastrofal insikt vad gäller singellivet, vilket snart mer börjar likna en ungkalrs i struktur. Jag äter framför datorn och... Åh, nu skäms jag. Skit samma. När jag liksom... Spiller potatismos alldeles intill musen - datormusen - så tänker jag att what the heck, om jag bara är försiktig i rörelsen så kan jag göra klart det jag ska innan jag tar bort det. Och jag LYCKAS göra det. Jag vet inte vilket som är mest skrämmande...

Att jag behöver struktur är solklart. Struktur och säkerligast också sällskap även om jag avskyr att ha sällskap hemma hos mig. Och så fundrar jag på en bloggkommentar jag lämnade och över det faktum att jag tror mig veta att min bror - bland annat - läser vad jag bloggar om. Jag tror att det är dags för ett alter ego. Ska bara gnugga geniknölarna först.

Nu: Djupdykning i rödvinsslatten från igår och sedan Sanna och Idol. Artikelskrivandet är nu officiellt nedlagt efter att ha gått från noll tecken till 689 och det om fribeloppet hos CSN. Idol, hem, kurslitteratur och helt enkelt ställa klockan på väckning för att försöka få till omkring 1400 tecken till innan tolv imorgon. Skulle kunna funka. Allt som krävs är struktur och apropå struktur ska jag försöka träna imorgon. Hostar fortfarande innan bedtime men är bättre rent allmänt. Jag får ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: Farbaute

Satt och åt korv med mos i bara mässingen en gång i tiden och spillde stekhett (kokhett?) mos rakt ner på... ehm, alltså klicken missade precis... gjorde tillräckligt ont så tur i oturen att det var din digitala mus det handlade om! ;) (å våga fråga varför jag åt mos nekkid!)

2007-09-12 @ 21:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0