Artikelpanik och skrivkramp...

Jag måste skriva en artikel. En helt obejktiv artikel, gärna med "nya" fakta och max tretusen tecken. Hittills har jag inte börjat flippa ur. Hittils har jag hållit mig tämligen lugn, right?

SÅ HUR I HELVETE SKA JAG KUNNA SKRIVA EN ARTIKEL MED NYA FAKTA JAG MENAR HERREGUD SKA JAG KOLLA PÅ TYP DN.SE OCH SNO EN JÄVLA NYHET ELLER SKA JAG UPPFINNA MÄRTA 32 SOM PRATAR UT OM BANKRÅNET IGÅR, VILKET BANKRÅN SÄGER MIN HANDLEDARE, VILKET BANKRÅN SÄGER JAG OCH SKÄMS EFTERSOM DET INTE FANNS NÅGOT BANKRÅN OCH ÄVEN OM DET FANNS NÅGOT BANKRÅN, JAG MENAR, KOM IGEN, HUR STOR ÄR CHANSEN ATT JAG SKULLE STÅ TYP NERE VID KASSASERVICE I STAN PRECIS NÄR NÅGON BESTÄMMER SIG FÖR ATT RÅNA DET?!

Nu är jag lugn igen. Det här kommer att gå hur bra som helst. 

Vad fan ska jag skriva om? Det enda jag är intresserad av är typ sex, snusk och feminism. Typ. (OBESERVERA "TYP:ET"!!)

Nu ska jag fortsätta diskutera konflikt och konsensus med några classmates. Eller så blir jag den enda som masar mig dit eftersom alla andra säkert tar sovmorgon. Med min tur förefaller det inte helt osannolikt.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0