Agent Provocateur och Maggie G...

Jag har sagt det förut, men det tåls verkligen att sägas igen. Agent Provocateurs underkläder är helt makalöst sexiga!

image80


Och, nu läser jag i Aftonbladet att Maggie Gyllenhaal modellar för dem. Maggie Gyllenhaal har ett så speciellt utseende att hon kan se både skabbig och ursexig ut, och antingen älskar eller hatar man henne. Litet som med Nicole Kidman. Jag gillar Maggie G, och eftersom jag är som jag är så briljerar hon i Secretary. En måste se-film, tycker jag. Att hon sedan är helt fantastisk i AP's underkläder gör inte saken sämre...

Nu har jag frukosterat. Halsen gör fortfarande halvont men huvudet är med, i alla fall. Det blir pump ikväll. Igår var en helt onödig dag på mat- och motionsfronten. Men, först skola och journalistikkursen som verkar assvår. "Hitta en nyhet du vill skriva om" säger läraren och jag baxnar. Alla nyheter är ju redan skrivna. Nice start, huh? *flinar*

Kommentarer
Postat av: MH -

och här kan vi iakttagare inte annat än hålla med om sexigheten hos AP:s undisar och inte heller önska oss andra modeller än Frk Blogg herself! *ler brett*

2007-09-06 @ 12:37:13
Postat av: spaceylisie

CSN tillhandahåller inte ett studielån stort nog för att förse mig med ens EN stay up från PA och någon Sugar Daddy har jag ännu inte hittat. Således får ni vänta på att se Fröken Blogger i sexiga underkläder. Själv väntar jag på viktnedgång mer än pengar.

2007-09-06 @ 20:43:16
URL: http://spaceylisie.blogg.se
Postat av: MH -

viktnedgång? Vad ska det bli av dig då? Vägskylt?

2007-09-06 @ 21:03:17
Postat av: spaceylisie

Nej, men litet mindre Lisa.

2007-09-06 @ 21:03:54
URL: http://spaceylisie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0