Rosa bandet-dags...

Nu är det dags att pynta in pengar till bröstcancerforskning igen och faktum är att jag tycker att alla ska göra det. Rent principiellt stödjer jag inga kampanjer, men bröstcancer är verkligen en bra sak och det rosa bandet är ganska sött, tycker jag. Och precis som förra året har RixFM en Rosa auktion på Tradera, i vilken man bl.a. kan buda på Alexander Bards byxor, om någon nu skulle vara intresserad av dem.

Snart, alldeles snart, ska jag gå till skolan. Det kanske är dags att ta på sig kläder, och då menar jag inte ytterkläder. Jag är så sjukt opeppad på skola idag efter att ha varit på dejt med Joey från "Vänner" i natt och dessutom drömt så fruktansvärt skojigt om densamme att jag vaknat av att skratta.

Jaja. Klä på mig var det. Varför ser sängen så skön ut?!

Kommentarer
Postat av: Farbaute

Hmm, kan jag få nåla fast det rosa bandet på dig? Tänkte det kunde vara kul om du nu sitter där i bara mässingen?! ;)

2007-10-01 @ 13:41:56
Postat av: Lill

orka morgonar :(

2007-10-01 @ 23:49:27
URL: http://fashiontrashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0