Pervobloggar(e)...

Kära läsare,

Ni som är lättstötta, renodlade vaniljare eller helt enkelt totalt ointresserade av sex och andra människor kan sluta läsa nu. Jag tillhör inte någon av ovan nämnda kategorier. Därav inlägget.

Via Herr & Fröken Gos blogg fann jag min väg till Hasse och Anna vilket var... Intressant och absolut inte rekommenderat att läsa om man inte befinner sig hemma, långt från kidsens ögon eller liknande. Hasse och Anna blir en solklar ny favorit.

Till alla er som - liksom jag - är open minded och gillar chokladsmak är det bara att dämpa belysningen, låsa ytterdörren och sätta er och läsa. För all del, varför inte med partnern bredvid? *flinar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0