Oh sweet Friday...

Idag var verkligen en sådan där never ending day som för min del inte kom igång på allvar förrän framåt tvåtiden. Morgonen var en übersvacka då vi skickades ut för att skriva om invigningen av Acusticum och det kändes bara tvärblä. Hur det nu än blev fick jag ihop en artikel med kommentarer. Kort sagt kändes det bra. Eftermiddagen blev roligare, tyckte jag, då vi fick skriva notiser mot deadlines. Hur nyttigt som helst att producera under sådan slags press, och då vi lämnade klassrummet för att ta helg hade jag fortfarande någon slags adrenalinrusch i mig.

Nu är jag hemma, efter en del helgshopping och ska till Minna om en stund för att käka tacos, kolla på Idol och bara fredagshänga. Solklart potential att bli en höjdarkväll. Imorgon fest hos Eric.

Kommentarer
Postat av: Minna

Det blev verkligen en kanonkväll, det måste vi göra om. Vi började nöta heroes när ni farit så nu är jag helt slut och måste verkligen sova.. Jag vill gå på stan imorn, men vi hörs om det på förmiddagen. Hoppas du hänger på! Stor kram

2007-10-06 @ 01:45:01
URL: http://minnaannim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0