Och det där gick ju rätt så... Bra.

MKV-examinationen, alltså. Jag har lidit av - enligt mig själv - befogad hybris gällande min intelligens och briljans. I rock. Jag firade det hela med att sitta drygt tre timmar på Kåren och läsa färdigt "Så arbetar en journalist" och fick tack vare det en huvudvärk som inte var - ÄR - av denna värld. Sedan klippte jag av mig håret och ser nu ut som en mellanstadielärare som inriktat sig på idrott och då i synnerhet typ orientering. I skrivande stund har jag ännu inte bestämt mig om jag är nöjd eller inte.

Nu är det middagsdags och vem älskar inte micromat? Idag ORKAR jag helt enkelt inte! Ska ta en pluggpaus på några timmar och sedan most likely möta upp Chrille och Jeff på skolan och läsa vidare... Har två böcker kvar, typ, men det känns liksom det är funkis ändå. När jag väl gett mig fan på något brukar det reda sig.

Apropå det tror jag att min micro börjar närma sig den värdnadsvärda åldern av 65, ni vet då de flesta går i pension. Slutsats? Tre år för en micro är jämställt med 65 år för en människa.

Kommentarer
Postat av: Farbaute

Jag är så bra på att skriva långa haranger om allt möjligt men i den här kommentaren räcker det med följande: Jag har världens duktigaste flickvän!!

2007-10-29 @ 21:45:12
URL: http://vanheim.blogspot.com
Postat av: Minna

Jag är nyfiken på hur du blev i håret!

2007-10-30 @ 08:46:23
URL: http://minnaannim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0