Nu är det dags...

Eller ja, om två timmar då, men jag ska frukostera på Kåren först, och träffa pluggänget där också för en sista omgång litteraturdiskussion. Inom kort visar det sig om dagarnas panikplugg gett resultat eller ej. Ärligt talat hyser jag inga större förhoppningar alls. Blir det omtenta så blir det, och jag blir inte förvånad. Däremot tycker jag nog att det är jävligt onödigt...

(Om Nötknäppar-narcissister däremot skulle få lov att tenta om skulle jag dricka hysteriskt mycket alkohol för att fira den dag det hade kommit ut... Sån är jag.)

Frukostdags nu.

Kommentarer
Postat av: Farbaute

Vi kanske kan dricka hysteriska mängder alkohol iallafall, om inte annat för att fira att du fixade tentan! ;)

2007-10-31 @ 11:44:40
URL: http://vanheim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0