Mössan hela dagen...

Mössan är ett av världens mest underskattade föremål. Jag orkar - hinner - inte tvätta håret eller fixa det idag, varför jag helt enkelt sätter en mössa på huvudet. Perfekt. Att den sedan kanske inte passar till min outfit må så vara, skit samma. Jag tror att jag ska knata till Åhléns och köpa fler likadana mössor i andra färger. Den här mössan är ett av mina absoluta favvoplagg.

Och jag har sovit så stört gott i natt, för att inte tala om vaknat precis lika gott och lugnt. Nu är det nerförsbacke. Verkligen nerförsbacke. Om inte allt för många timmar tar jag helg och därefter nya tag på söndag eller måndag. Perfekt. Ikväll ska jag dricka vin. Oh yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0