Lördagsshopping...

Idag har jag... Spenderat pengar. Dels köpte jag en kjol från Gina Tricot och hade jag kunnat hade jag postat en bild på den. Vidare en topp, från samma ställe, ett armband från Åhléns och även en ny väska där. Smink och ett rosa band på Kick's, Panodil och handsprit från Apoteket och två lampor från Clas Ohlsson. Jag är nöjd, men förväntar mig ångest imorgon eller när jag nu kollar saldot på kontot nästa gång. Nå, det får vara värt det. Kjolen blev jag kär i på studs och dessutom har jag sökt med ljus och lykta efter en sådan modell som passar på mig. Så, jag är nöjd.

Ikväll blir det - återigen - middag hos Minna och sådan där tjejig "göra sig i ordning", förmodar jag. Superbt och jag plockar med en flaska vitt. Sedan fest hos Eric och förmodligen utång därefter. Jag ska hur som ha en ny kjol på mig. *ler förnöjt*

Nu duschdags. Jag ser SÅ fram mot den duschen, faktiskt. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0