Kära dagbok,

...idag har jag handlat nya torkarblad till bilen men inte satt på dem. Jag har varit på Biltema - vilket enligt ryktet är en guldgruva för den kreative. Typ. Nåväl.

Jag har sett snön försvinna och oktoberslasket göra entré. Därefter har jag - nästan men inte helt - ensam bytt däck på Magnus bil och jag tycker själv att det är hur jävla coolt som helst. JAG. Byta däck. Moi. Exakt, just det, haha! (Lät mycket bättre när jag sade det högt för mig själv...) Faktum är att jag måste erkänna att oljiga händer och rött nagellack... Verkar kunna ha en tilltalande effekt på det manliga könet. Intressant, intressant, och jag fick köra bilen hem. Duktiga flickor får vad de förtjänar. Exakt, just det, haha! (Igen, det lät bättre när jag sade det högt för mig själv...)

Så, eftersom jag är such good girl får jag tillbringa eftermiddagen med Chrille och se en bandymatch jag ärligt talat inte bryr mig ett skit om. Snacka om att inte få vad man förtjänar: Då hade jag redan varit färdig journalist eftersom de flesta borde ha insett min storhet och briljans. Nå, i förlängningen ska väl även jag få gotta mig åt något här i livet, och det är med största sannolikhet INTE morgondagens skolpärs mellan nio och halv sex. Nu ladda batterierna och byta byxor. Jag måste verkligen boka en tvättid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0