Kändisarna som köper sex...

Eller som Aftonbladet skriver; "Han är rik, känd och köper sex". Jag är ledsen att artikeln fordrar Plus-medlemsskap och således kan jag inte länka till den, men kontentan är följande: Transportera rumänska unga flickor till Sverige, knulla dem för en struntsumma och... Bete sig som svin. En av de åtalade männen har sagt följande i polisförhör, och jag saxar ur Plus-artikeln, enbart för att det är så befängt:

"Det blir så konstigt på något sätt eftersom man kan få göra någonting som man fantiserar om. Men samtidigt känns det fel, det känns som om man utnyttjar en människas svaghet. Och sen så är man ändå frestad."

Jag måste bara fråga mig... Vad är snett? Mannen ifråga närmar sig femtio, är skild och har tack och lov inga ungar som behöver skämmas över pappa. Hur tänker ni män som köper sex? Det här är inte en bitterhetsutläggning och jag avser absolut inte att förringa det manliga könet, men jag frågar ändå: Hur tänker ni?!

Jag menar, oroar ni er aldrig för att bli påkomna? Trots allt är det illegalt... Vore det inte mycket enklare att ha en helt vanlig vid sidan om-affär, eller ligger det en kick i att slänga upp en tusenlapp åt en sjuttonårig flicka som aldrig i sin vildaste fantasi skulle kunna föreställa sig att det jobb hon fick i Sverige skulle vara att bli knullad i analen av någon ur den svenska ekonomiska eliten? Någon som... Usch, jag blir så arg, och så fruktansvärt nyfiken på hur ni torskar tänker!

Tänker ni ens att ni är torskar, eller är en torsk en äcklig gubbe som plockar upp heroinhororna på Malmskillnadsgatan och får en sunkig avsugning för en femhundring? Är det skillnad på horor och horor? Föredrar ni traffickingflickorna eftersom de inte opponerar sig, eller vill ni ha Sofie 22 som säljer sex för att dryga ut studielånet? Men mest av allt, tell me: Varför väljer man att knulla någon som så solklart är mentalt avstängd och inte annat än en knullmaskin åt er?

Det finns ingen lycklig hora, jag tror verkligen inte det. Sex är hur perfekt som helst, men inte på det sättet. Aldrig på det sättet. Så enkelt är det.

Och vad gäller "eftersom man kan få göra någonting som man fantiserar om" måste jag bara få säga stackars människa. Stackars människa om det måste till att betalas för sådant.

Kommentarer
Postat av: pufflo

Vilket meningslöst dravel. Läs lite bloggar från några sexarbetare och ta del av verkligheten istället för att bara droppa en massa ogrundade fördomar.

2007-10-14 @ 22:18:25
Postat av: Nicklas

Personligen skulle jag aldrig kunna köpa dessa tjänster så jag kan tyvärr inte svara på hur tankarna går...undrar jag också!

2007-10-14 @ 22:19:26
Postat av: spaceylisie

Pufflo, snälla du, har du verkligen köpt myten om den lyckliga horan?! Ser man krasst på många prostituerades syn på män överensstämmer den knappast med männens tro på Den Lyckliga Horans syn på dem.

2007-10-15 @ 01:34:27
URL: http://spaceylisie.blogg.se
Postat av: Farbaute

Jag har bara en enda sak att tillägga uti detta ämne. De män som köper sex enligt ovan resonemang ska enligt mig sitta fast i den nionde cirkeln för all evighet. Hur patetiskt är det egentligen inte? Jag blir illamående vid tanken på karlar som utnyttjar dessa kvinnor för det är det det handlar om, ett rent skärt utnyttjande. Det finns förståss olika skalor av grått men ändå, det är likförbannat en form av utnyttjande. Jag har djuplodat så mycket i så många personers psyken för att med gott samvete kunna påstå att de som köper sex inte fattat hur en människas hjärna fungerar. Blockering, Avstängning, Switchar, kalla det vad fn ni vill men en sak är säker vi är JÄVLIGT bra vi människor på att stänga av det vi inte vill eller orkar bry oss om. Det är dock farligt när man börjar stänga av sina egna känslor, riktigt riktigt farligt.

Vad tror ni dessa kvinnor gör? Tror ni verkligen att Sofie 22 njuter i fulla drag (av sin egen sexualitet) när Hårige Harry 57 som ser ut som ett brunne dasslock våldar in kuken i röven på henne? Alltså, come on! Det faller på sin egen orimlighet! Hårige Harry skulle lika gärna kunna knulla en latexfitta och få precis lika stort gensvar då Sofie för länge sedan bara, well "slagit av". Varför fattar folk inte att sex är så otroligt mycket mer än "humpa bumpa" *suck*

I want to fuck you but only if i can fuck your brain too!

Slut på flames! :)

2007-10-15 @ 11:12:26
URL: http://vanheim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0