Helg på riktigt...

Japp, nu jävlar. Har insett att "Svenska favoriter" kör schlagerkvällar fredag och lördag och jag stormtrivs. Under tiden har grannen ovanför precis dragit igång förfesten, kan jag höra, och jag kokar pasta eftersom man inte kan leva på kärlighet allena. Mycket studentskt: pasta, tomatsås och rödvin. Helt funkis idag, dock. Och, en ny insikt: Tänk att det var så här det var att ha det hyfsat städat i en hel vecka! Jag har till och med kunnat BO här! UTAN ångest för att komma hem. Ballt.

Om en timme "Idol", mer rödvin, choklad och Magnus. Hur Svensson och i andras ögon tristessen personifierad men hell, I like it. Så tråkig och lillgammal är jag.

Kommentarer
Postat av: Katrin

Ja! Man äter middag, tittar på postkodmiljonären och idol, sen kanske hey baberiba-gänget, och äter massa snacks. Sen börjar man gäspa vid 10, men tittar ändå på nyheterna. Sen halv 11 går man och lägger sig, kanske blir lite smekt på brösten, och somnar lyckligt. Haha!

2007-10-26 @ 19:17:31
Postat av: spaceylisie

Katrin, är det något fel på oss, tror du, eller handlar det bara om att supandet inte längre tilltalar?!

2007-10-26 @ 19:19:36
URL: http://spaceylisie.blogg.se
Postat av: Katrin

Nej, det är inget fel på oss! Och har man redan haft sina år då man supit skallen i bitar så är det väl snarare sunt att förändras och få lite nya intressen. Men sen kanske man kommer tycka att råfestandet är kul igen under en annan period, senare i livet. Man vet aldrig.

Nej du Lisa, det är en white lady på en pianobar som gäller. Inga helrör bland de dregglande och stupfulla.

2007-10-26 @ 21:51:16
Postat av: Minna

jag avstod från upplevelsefesten igår för att jag inte var festsugen jag heller. Det kan vara så himla trevligt och mysigt utan alkohol och så slipper man dagen-efter-tröttheten. Me like. Ska vi bilda klubb??

2007-10-27 @ 09:19:53
URL: http://minnaannim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0