Godmorgon, Piteå!

Jag tycker att det gränsar till skamligt att det inte finns någon video gjord med min all time hgih åka bil-musik, Amy Diamonds "Shooting star". Den låten är en sådan där tidiga Österforsmorgnar på väg till jobbet, de där dimsjoken över åkrarna och vetskapen om att det - beroende på vilken avdelning jag ska vara - finns nybryggt kaffe och en färsk FaluKuriren som väntar på mig innan det är dags att plocka upp pensionärer till en ny dag. Och åh, ja, jag saknar det big time. Verkligen. Två skilda världar in deed, högskolelivet och Gagnefsgården. Kanske kompletterar de varandra, jag vet inte, men en sak är säker: Jag älskar verkligen det jobbet och jag gör det bra också.

Nå, jag nöjer mig med The Fray's "How to save a life" istället. Den är också med på min nya åka bil-skiva vilken tog någon timme att pussla ihop för att få precis som jag vill ha den.






(Och anledningen till att det är en massa Grey's Anatomy-karaktärer i videon är helt enkelt för att de två andra videovarianter jag fann var så ruggigt kassa... Och så är Patrick Dempsey en riktig hottie. Så är det bara.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0