Färdigstädat...

Jag har lyckats med samtliga missions den här veckan; artiklarna klara och inlämnade, ett dygn i Älvdal med Magnus och nu även nystädat. So great. Man kan se mitt golv, till och med. Fascinerande. Jag hade glömt att jag hade ett sådant, och trodde en stund att vad jag gick på var mina skitiga kläder som stelnat till ett golv. Skämt åsido, nu är det rent, hyfsat så i alla fall. Städat, avslappnat och Idol på gång. That'll do, Lisa, that'll do. Imorgon ska jag försöka komma iväg till morgonpasset pump, och sedan är det inget mer med det.

Gårdagen var toppen; smet tidigare från skolan och kunde på så sätt åka innan kvällen med Magnus. Firrade middag, firrade bastun och sedan bara njöt av livets mer och mer goda saker. Det är verkligen liksom en kakburk. En kakburk vars kakor ännu inte gjort mig varken mätt eller illamående, bara sugen på fler. Sjukt, men så kan det gå.

Nu är det bara slappt resten av dygnet. På söndag eller måndag är det nya tag igen. Jag måste boka en intervju med någon. A.s.a.p också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0