Faktum är...

...att det inte finns någon "dagens video", "dagens visdomsord" eller något vettigt alls att säga eller skriva just nu. För det första är jag sjukt trött efter inte många timmar sömn alls och för det andra... *skrattar* Ja, jösses, jag säger då det! Att kliva upp ur sängen idag var i sanning en plåga utan dess like; hade lätt kunnat sova runt idag. Humöret är dock på topp och jag inser att jag åker på en sådan grym komplettering idag, men just nu kunde jag verkligen inte bry mig mindre. Hela den här helgen har gått åt till att bry mig om helt andra saker än plugg, that's for sure, så jag suger vidare på karamellen ett par, tre timmar och fokuserar därefter på att fixa allt som måste fixas innan torsdag kväll. Jag klarar det, jag har gjort det förut, och om man bara vill så kan man...

För övrigt är jag... Wow.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det lyser om dig idag.

2007-10-15 @ 14:49:01
Postat av: spaceylisie

Sanna, tacka fan för det. *flinar*

2007-10-15 @ 15:01:34
URL: http://spaceylisie.blogg.se
Postat av: Minna

Du är världens fnitterlisa! Så härligt att se dig =)

2007-10-15 @ 15:43:02
URL: http://minnaannim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0