Datadag, Kallaxtripp och bastubad...

Dimdag och nyss frukosterat. Sannas sms väckte oss och tack för det, verkligen. Annars hade jag med störst sannolikhet kunnat sova bort idag också. Min baby ligger i småbitar någonstans i lägenheten, och hårddiskarna är itryckta på Magnus gamlamoderkort. Min baby är död, ja. Min baby saknar fungerande operativsystem och jag ska testa köra Linux istället, bara för att det skulle kännas litet som att visa kuken. Om inte annat så för mig sjäv. Först, tömma skiten på alt jag villha, hur lätt det nu blir; skit sedan sommaren 2006 går inte i en handvändning att strukturera om och kopiera över. Yeah man. Let's rock it.

Sedan hämta Sanna på Kallax kring två och jag lär köra asförsiktigt. Ikväll är det träning och sedan bastubad. Det kan nog bli hur fint som helst. Imorgon sätter tentapluggandet igång på allvar och den första november bär det av hemåt Dlarna för några dagar. Jag tror att det kan bli riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Ditt Zlem i halsen

Gud vad du badar bastu kvinna! Säger inte skinnet nej snart så att jag kan få ta din plats? :D

2007-10-23 @ 07:58:22
URL: http://emno.blogg.se
Postat av: Farbaute

Det är dags för dig att skriva ett inlägg eller två! Var nu en riktigt duktig fröken och skriv något fint om helgen som vart! ;)

2007-10-24 @ 11:58:10
URL: http://vanheim.blogspot.com/
Postat av: spaceylisie

Zlemmelie, du skulle aldrig VÅGA ta min plats. Oh trust me. Big time trust me. *flinar förnöjt* Och Farbaute, jag är alltid en duktig fröken. Eller hur var det - Fröken Fin-i-kanten? Vad hände med henne? Jag vet inte, you tell me... ;)

2007-10-24 @ 13:25:49
URL: http://spaceylisie.blogg.se
Postat av: Farbaute

Det kan jag berätta för dig my dear... Fröken fin-i-kanten gick från Uptight "valnötsknäckare" till en helt annan typ av fröken, en solklar tio-poängare! ;)

2007-10-24 @ 14:02:28
URL: http://vanheim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0