Baileys och bollfritt...

Mötte upp Marit för ett stycke handbollsmatch bara för att inse att chanserna till ett sportreferat minskat från hundra till... Noll. Vi hittade helt enkelt ingen match att referera, men väl en Pink Floyd-konsert, vilket hade varit roligare men inte hjälpt ett dugg när det kommer till att skriva ett sportreferat...

Så, driftig som jag är åkte jag tillbaka till Ankars och började hinka Baileys hos Magnus istället. Man måste vara litet kreativ, och gjort mig i ordning hade jag redan firrat på en kvart innan den förmodade matchen. Och, jag måste bara fråga mig följande: what about naked men? Jag kommer aldrig att se en sådan ens om han står bakom mig... Surt, sade räven om rönnbären.

Nåja. Later, folks.

Kommentarer
Postat av: Farbaute

Har man inte ögonen helt öppna riskerar man att bara titta, inte se! *flinar*

2007-10-14 @ 09:29:29
URL: http://vanheim.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0