Att träna eller icke träna?

Det är frågan. Har känt mig hur vissen som helst hela veckan; tung i huvudet - ONT i huvudet. Frusen, snorig, huttrig, illamående och Gud vet vad mer. Tilbringade hela den här förmiddagen med att frysa som fan och inte hänga med alls på föreläsningen med en sportchef. Be mig inte förklara vad hon pratade om, för helt uppriktigt sagt har jag ingen aning, trots att jag ställde frågor. Så frågan är: Träna eller ej? Ett alternativ är att ge fan i det och komma igen på måndag, vilket faktiskt skulle kunna vara ett alternativ. Det andra alternaitvet är att sova, vilket är precis vad jag längtar efter nu. Dra täcker över huvudet och vakna imorgon bitti. Faktum är att det känns mest lockande.

I övrigt inte ett skvatt nytt på någon front. Här i Piteå händer det inte så mycket. Inte idag heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0