Åh Du min Skapare...

Jag trodde någonstans att jag aldrig hade haft värre mensvärk än igår, men tji fick jag. Kan någon förklara varför vi kvinnor prompt ska lida varenda jävla månad? (Nej, det är inte en ursäkt för att inte städa och plugga, jag vet det, och jag ska göra bägge delar...)

Har haft en topppenhelg, faktiskt, vilken började med en av de sju dödssynderna, frosseri. Fredagen spenderades hos Minna och Jens med Alex och vad vi gjorde var just det: Frossade. Tacos, efterrätt, snacks, för att till sist ställas inför den mycket intressanta frågeställningen "Var gör man av magen när man är så sjukt mätt?" Idol, givetvis, och Anastasia åkte ut vilket var helt rätt. Amanda fick en knäpp på näsan av juryn vilket var än mer välbehövligt och Mattias går numer under namnet Snygg-Matte. Han har ersatt Snygg-Erik från förra omgången.

Lördag sedan, shopping och förförförfest hos Minna med Alex. Smarriga drinkar och gött käk, sedan Alex, Erik och Kalles vilket var... Inte min grej. Magnus agerade lifesaver och körde mig och Minna till Max istället, varefter det bar av till Ankars igen. Home sweet home.

Igår innebar en roadtrip i mitt nya landskap vilken avslutades som det sig bör i Älvsbyn. Jag har någon konstig dragning ditåt, fråga mig inte varför. Sedan middag och övermättnad igen, film, snack och vips! var klockan 06 och jag ramlade hemåt. Det är litet i huvudet liksom jag gjort två nätter jobb nu...

Eftersom jag har söndag idag är det dags att ägna denna måndag-söndag åt typiska söndagssaker; städning, läxläsning och träning. Ska även försöka peta i mig något ätbart så snart som möjligt och inte minst attackera Panodilburken för att om inte kurera så åtminstone lindra min satans jävla mensvärk. Det är fan inte rättvist. Inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0