Uppdatering: Lunchdags!

Om mn kliver upp tidigt betyder det att lunchen inmundigas tidigt. Således är det lunchdags och nej, jag har inte bäddat sängen men däremot tagit hand om disken. Och nej, jag tänker inte bädda sängen heller. Så enkelt var det med det. Jag tror att det är ohygieniskt att bädda sängen, så om min bättre hälft vill ha sängen bäddad får han göra det själv. Amen.

Fyra avsnitt Grey's senare och jag har betat av alla som finns att tillgå. Det enda stora jag har att säga är följande: Meredith, snäpp upp dig, och Alex, for fuck's sake, vad pysslar du med? Om man får vara sådan utan att gå in på spoilers eftersom mina classmates ännu inte använder sig av Pirate Bay. Jag blir bara så... Åh!

Etermiddagen blir inte Desperate Housewives utan hem, duscha, läsa radio och sedan hämta Alex på Kallax. Jag hoppas verkligen att det är hyfsat torrt på E4:an eftersom mina vindrutetorkare är under all kritik. Önsketänkande, förmodar jag, men what the heck.

Och inte nog med att jag käkat glass i sängen: Nu lunchar jag framför datorn också. Shame on me. Big time shame on me. Verkligen. Mitt forna singelliv gör sig ständigt påmint...

(Och jag är samtidigt glad att det finns någon som tuktar mig ur det, även om denna någon verkligen borde köpa ett nytt tangentbord eftersom man typ måste BANKA ner spacetangenten. Inte alltid men tillräckligt ofta för att irritera...)

Kommentarer
Postat av: Farbaute

Min spacetangent? VAD HAR DU GJORT MED DEN!??!? Den funkade superfint när jag sist kollade, ditt lilla elände till fruntimmer! Pff... Att lämna sina prylar i en kvinnas vård är som att ge en pyroman stämpelkort till ett sågspånslager! ;)

2007-11-08 @ 11:51:00
URL: http://vanheim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0