Sexiga undies och hungriga flickor...

Jag vet att jag häromdagen skrev att jag föredrar att få en kupévärmare framför spetstrosor av min pojkvän. Jag måste bara förtydliga en sak utöver det faktum att jag är en mycket trist människa som helt saknar fantasi: Om min pojkvän - ja, just du, Magnus - skulle få för sig att ha ett extremt överskott av pengar och åka till Hufvudstaden för att shoppa loss på den där nyöppnade Agent Provocateur skulle jag inte tacka nej. Alla kupévärmare i världen skulle inte få mig att tacka nej till ett set underkläder därifrån.

Lika hungrig som jag är på sexiga set från AP var en tös från jag vet inte var, USA troligen, som käkat hår nog till att få en hårboll på 4,5 kilo i magen. Utöver Aftonbladets artikel om vinterkräksjukan - vilken jag inte ens tänker länka till, att skriva ordet är jobbigt nog och jag måste säga "peppar peppar" högt för mig själv trots att jag inte ens läst artikeln - är den där hårbollen i Expressen något av det äckligaste jag sett.
"På frågan från läkarna svarade flickan att hon åt sitt eget hår varje dag, ett tvångsmässigt beteende som kallas trikofagi." skriver Expressen och det hela känns... Bara vidrigt.

Nu ska jag ta en dusch och göra mig klar att åka till doktorn. Jävlar i min låda om jag inte ska kunna klura ut vad det är för knas på mig. Jag måste få i ordning på kroppen för att kunna träna: Som det är nu är jag för slut, snorig och stört trött för att orka. Fysiskt orka. Och jag börjar bli fet. Faktiskt. Det får inte gå så långt att jag blir "för fet för att knulla" enligt mig själv. Det vore i sanning synd och skam. Riktigt så. Jag börjar till och med komma någon vart vad gäller sådant. Huvudet är en fantastisk uppfinning.
 

Kommentarer
Postat av: Farbaute

Man ska se upp med vad man önskar sig, det kan ju slå in! ;)

PS. Jag är inte alls rik på pengar, eller ens i närheten av rik på pengar just nu så förvänta dig inget sådant i julklapp den här julen. Nästa jul månne, då jäklar! :)

2007-11-23 @ 12:34:03
URL: http://vanheim.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0