Saker man inte ens kan/ska tänka på...

Jag stod i duschen och började - egentligen helt omotiverat - räkna pengar. Inkomstpengar, alltså. Och det här blev så vrickat att jag inte ens kan skriva det... Jesus, jag säger då det. Ibland är det liksom man sålt iväg inte bara ett utan omkring hundra björnskinn trots att man inte får skjuta björnjävlarna bara sådär. Oh well.

Det börjar bli dags att klä på mig och åka till skolan. Om fyra timmar ska jag träffa folket för paltätande och nej Magnus, jag käkade inte palt till lunch. Tre raka måltider palt hade nog blivit... Litet för mycket. Förresten visste jag inte hur jävla bra Miss Li var. Nu vet jag. Svängigt, skönt, magiskt. Ungefär så. Imorgon är det Winnerbäck och ikväll är det skogsdags. Sådant är soft. Kanske kan jag övertala gode Herrn att dela en flaska rött med mig också?

Åh, jag borde verkligen börja dagen på allvar nu... Egentligen har jag hur mycket som helst att göra innan palt, genus och skogen.

Kommentarer
Postat av: Sega pappan

Det låter underbart. Om "Herrn" inte vill dela flaskan så får han skylla sig själv...

2007-11-14 @ 12:25:20
URL: http://blogg.aftonbladet.se/16916
Postat av: spaceylisie

Med litet övertalning brukar allt funka... ;)

2007-11-14 @ 12:29:33
URL: http://spaceylisie.blogg.se
Postat av: Farbaute

Sa nån flaska? *alkogenen som pratar* :)

Hur det nu gick med allt du skulle göra idag vet vi ju båda, fröken spelmissbrukare! ;) För övrigt hoppas jag det funkar för jag vill verkligen hemskt jättegärna missbruka bort lite dötid i en skönt anti-social värld, särskilt med fröken självt! :)

2007-11-14 @ 13:42:33
URL: http://vanheim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0