Pitelivet i ett nötskal...

Imorgon är det dags igen. Skoldags. Radiojournalistik på tapeten och den del av kurslitteraturen som ligger på DVD kan jag inte köra på min dator vilket jag tycker är übercrap med tanke på att året är 2007 och inte alla är lika coola som jag.

Idag, däremot, ska jag... Inte göra ett skit. Framåt kvällningen, visst, kurslitteratur, men fram till dess har jag bestämt parkeringsplats i Magnus säng för att glo på all Grey's jag missat de senaste veckorna. All by myself: Jag och kuddarna. *moahahaha*

Och så kom jag precis på att jag faktiskt inte sett ett enda Desperate Housewives-avsnitt på fjärde säsongen. Dags att åtgärda det problemet. Klockan är trots allt inte ens åtta, så jag har gott om tid. Dryga åtta timmar TV-tittande känns helt rätt idag.

I övrigt är det kallt som fan, både ute och inne. Sängen är helt rätt. Verkligen helt rätt, och jag är för övrigt SÅ tacksam över att karln min köpte mig en kupévärmare när vi var i Dalarna. Det kan bli hur gött som helst.

Nåja. Bedtime nu. Big time bedtime. Typ.

Kommentarer
Postat av: Farbaute

[Irony=ON] Njut till fullo fröken bekväm, tänk inte alls något på mig som sitter här mitt bland kreti och pleti och måste vada i denna sörja av ointelligens! [Irony=OFF] ;)

2007-11-08 @ 08:35:47
URL: http://vanheim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0