Lost in whatever...

Jag är verkligen lost in whatever och tänker utnyttja min rätt som kvinna att skylla det på hormoner, men så glor jag på "Lost in translation" och... Herrejisses vad det finns saker jag vill göra. Saker jag måste göra och herregud så jag älskar den filmen. Dialogen. Klippen. Stämningen. Färgen.

Och jag tänker att jag borde dra "En geishas memoarer" medan jag ändå håller på, för trots att de två filmerna skiljer sig hur mycket som helst från varandra är det ändå två av mina absoluta filmfavoriter ever.

Så klippet nedan, min favvoscen från "Lost in translation". That is oh so me, hennes resonemang och ibland undrar jag fan om det blir bättre. Man ska aldrig sluta tänka. Och inte heller sluta skriva.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0