Listtjosan!

Två stycken, närmare bestämt, i brist på bättre sysselsättning. (Magnus fixar håret...) Stulna från den här bloggen.

Morgonpigg / Morgontrött
Högklackat / Lågskor
Piercing i naveln / Piercing i läppen
Nybäddat
 / icke nybäddat
MSN / Skype
Vit choklad / Mörk choklad
Surt / Sött
Lakrits / Choklad
Tuggummin / Halstabletter
Kärlek / Vänskap
Sova 
/ Äta
Frukost / Lunch
Majs
 / Gurka
Ladda upp en bild / Kolla på folks bilder
Bevakare / Vänner
Småbarn
 / Tanter
Stockholm / Göteborg
Japan / Kina
Läppstift / Läppglans
Feber / Ont i halsen
Kallt / Varmt
Vatten
 / Oboy
Cider / Saft
Vinter / Sommar
Snö / Regn


OCH...


PICK ONE..
1. Pierca näsan eller tungan?
Näsan. Jag har redan haft en i tungan.
2.Vara seriös eller rolig? Jag är bägge delarna. De går hand i hand. Humor kräver finess.
3. Dricka röd eller grön mjölk? Den som är "lätt".
4. Brinna upp eller drunkna? Oj... Ingen aning.
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Mina föräldrar, såklart!

SVARA ÄRLIGT..

1. Tycker du om någon? Magnus, förhoppningsvis?
2. Sol eller måne? Bägge är mys.
3. Vinter eller höst? Höst. OCH vinter.
4. Vänster eller höger? Höger.
5.Soligt eller regn? Soligt.
6. Vaniljglass eller chokladglass? Choklad...

OM MIG..

1. Vad heter den du är tillsammans med?  Magnus.
2. Hur mycket är klockan just nu? 14.34.
3. Fullständigt namn? Lisa Catherine Wiktoria Brynedahl.
4. Vart vill du bo? Det kan jag inte bestämma just nu.
5. Hur många barn vill du ha? Två eller tre...
6. Vill du gifta dig? Absolut.
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? Bägge.
8. Har du ätit sushi? Japp.
9. Favoritglass? Kaffeglass.
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Ingen aning. Typ ingen?
11. Humör? Ganska gott.

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:

1. Kysst någon? Japp.
2. Sjungit?
3. Blivit kramad? Oh yes.
4. Känt dig fånig? Litet.
5. Saknat någon? Icke.
6. Dansat galet? Icke.
8. Klippt håret? Nej.
9. Gråtit? Nope.
10. Ljugit? Jag ljuger ytterst sällan, så nej.
11. Blivit kysst? Magnus did it! *pekar anklagande mot*

GREJER:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Aldrig!
2. Har du en hund? Mamma har...
3. Tycker du att du är attraktiv? Ibland.
4. Sover du helst själv eller med någon? Det beror på... Nu har jag knappt sovit ensam alls på länge.
5. Tror du på spöken? Vid tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0