Ett par, tre frågor på ett stycke lista...

Och frågorna kommer från Bella...

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? Hmm... Sex stycken just nu.
Vilken svordom använder du mest? Fan, helvete, jävlar. Tror jag.
Äger du en iPod? Nix.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Halv åtta om jag ska till skolan.
Hur många resväskor äger du? En eller två.
Använder du flip-flops även när det är kallt ute? Vaddå, kallt som i snö och minusgrader eller kallt som i bara femton, tjugu plusgrader?
Var köper du dina matvaror ifrån? Kvantum.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Hellre ta bilden. Jag fastnar ALDRIG på bild!
Vilken var den senaste filmen du såg? Hmm... Försökte se "Cocoon" i helgen.
Har några av dina vänner barn? Japp.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Jag skulle betala av lånet på bilen och sedan resa. Med min nya bärbara baby som sällskap, givetvis.
Har någon någonsin kallat dig lat? Lat är mitt andranamn.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Zopiklon rocks!
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Jag äger ingen CD-spelare såvida man inte snackar om den i bilen då... Lyssnar bara på mp3.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Beror på situation.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Oh yes.
När var senast någon stötte på dig? Jag tror att Magnus gör det hela tiden...
Vad åt du till middag? Kycklinggryta.
Använder du huvtröjor? Ibland.
Kan du vissla? Of course.
Har du någonsin deltagit i en demonstration? Nej, jag är för cynisk.
Vem var den sista som ringde dig? Magnus.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Jag hatar karuseller så typ spökhuset är vad jag sysslar med när jag är på typ Gröna Lund.
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0911.
Tittade du på tecknat när du var liten? Duck Tales, eller rättare sagt Disney öht medan det fortfarande var tecknat.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Knappt som en våning på Kupolen. Sucker.
Hur många syskon har du? Fem halva men bara tre jag verkligen ser som syskon.
Är du blyg inför det motsatta könet? Öh, nej.
Vilken film kan du alla replikerna till? Shrek.
Äger du några band-t-shirts? Icke...
När flög du senast? I augusti eller september.
Hur många stolar står kring ditt köksbord? Fyra, såvida jag inte burit bort någon.
Läser du för skojs skull? Givetvis. Det är därför jag är så snuskigt smart.
Pratar du några andra språk? Engelska, och så kan jag litet franska.
Diskar du din egen disk? Oh yes. Mamma bor trots allt drygt 80 mil bort.
Har du gråtit offentligt? Så klart.
Har du en stationär dator eller en laptop? Stationär men jobbar mot en laptop också.
Vilka gör du, önskningar eller planer? Måste man inte ha både- och?
Försöker du alltid lära dig nya saker? Inte alltid, men oftast. Det är en del av den snuskiga smartheten.
Vill du ha piercingar eller tatueringar? Har en piercing och det räcker. Jag börjar bli för gammal.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Dejt är ett påhitt för att haussa upp relationer.
Kan du kasta macka? Man ska inte kasta mat!
Har du någonsin varit på Jamaica? Inte än. Någon gång kanske.
Vad har du med dig in på bion? Sällskap, tuggummi, snus och obscent mycket popcorn.
Vem var din favoritlärare? Pirven från högstadiet.
Har du någonsin dejtat någon av en annan ras? Ras? Haha! Vilket århundrade lever vi i?!
Vad har du för väder? Halvsoligt och kallt ser det ut som.
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar? Spontant? Nej, men blir man kär så blir man.
Har du en blogg? Nej, men eftersom jag äger Internet kan jag posta det här i vilken blogg jag vill.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Under den korta tid jag gick på gymnasiet? Samhälle och svenska.
Gillar du att flyga i flygplan? Yes, då vet man att man är på väg!
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor, intelligens, lyhördhet, kontrastrikedom, ska jag skriva en uppsats?
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv? Va? Oattraktiv för mig eller för dig?
Har du någonsin ätit något oätbart? Vaddå, typ som presentpapper, batterier eller liknande? Nej, i så fall.
När sov du senast på golvet? Varför skulle jag sova på golvet när det finns sängar?!
Vilken är din favoritdrink? Hmm... G&T gillar jag. Men sådant beror på humör.
Gillar du din boendesituation? Inte egentligen, men är man student och nybliven icke-singel finns inte många alternativ...
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Det där borde någon annan svara på egentligen, men rent spontant tycker jag att jag kan känna igen mig litet i Scarlett Johanssons karaktär "Charlotte" från "Lost in translation". (Vilken för övrigt är en av tidernas all time high vad gäller film. Åh, den måste jag se. A.s.a.p, till och med...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0