Den där...känslan.

Dagen har börjat... Konstigt. Jag och Fia snörvlade ikapp i Japansalen och jag kände mest att "Åh, for fuck's sake, säg det du vill säga och låt oss ta rast!" Må så vara att kursen som sådan känns intressant och viktig, men... Magkänslan säger att det inte riktigt kommer att funka på grund av det där med personkemi. 

Och så opponerade jag mig mot datumet för tentan, blev ifrågasatt på grund av det, men fick ändå medhåll av klasskamrater. Ett par stycken, i alla fall. Jag personligen anser att det är relativt idiotiskt att lägga en tenta första dagen efter jullovet. Ett par, tre dagar efter, visst, men fasen i mig inte på en gång. Pust och stön.

Ingen panik, jag först. Damn it.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tentan på torsdagen. Det måste de gå med på.

2007-11-12 @ 16:44:16
URL: http://emno.blogg.se
Postat av: Anonym

Tentan på onsdagen eller torsdagen, det måste de gå med på!

2007-11-12 @ 16:46:29
URL: http://emno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0