Bonjour...tristesse? part 999.

Jag undrar hur många blogginlägg ever jag skrivit med den rubriken? Eller så har jag bara tänkt göra det så pass många gånger att jag tror mig själv ha gjort det, jag vet inte riktigt... Faktum är att jag formligen tvärdäckade i sängen så snart jag kom hem och vaknade nu. Har drömt konstigt, minst sagt, om mitt ex, otrohet och en hjärnblödning. Helt vrickat. Hungrig som fan också, men har inte bestämt mig riktigt än: Lunch eller middag? Som nämnt igår ska jag sluta stoppa saker i munnen bara för att och därför blir det ett mål mat om dagen och no more. Okej, jag käkade en smörgås i morse också, och drack kaffe, men utslaget på en dag blir det ganska rimligt ändå. Hur som kanske jag borde åka och handla eftersom det är relativt tomt här, men gosh så lat jag är idag. Kanske samtidigt som radion ikväll, jag vet fan inte...

Faktum är att det är ganska snurrigt överhuvudtaget för mig just nu. Ambivalens till tusen. Jag klarar inte av att hantera sådant som normala jävla människor dagligen gör. Det kanske helt enkelt är som så, att vissa saker inte är för mig? Jag vet fan inte. Verkligen vet fan inte...

Kommentarer
Postat av: Minna

Ät tre mål mat om dagen. Ät ordentligt och låt bli småätande. Ett mål mat om dagen är ingen bra plan. Var sund istället vännen!
Kram

2007-11-27 @ 22:52:08
URL: http://minnaannim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0