Arbetsskada...

Man vet att man är litet småskadad när man håller på att städa sin egen toalett men vänder sig åt det håll där toalettpapperet sitter på pensionärernas toaletter på jobbet för att nappa åt sig en snutt papper. Att sedan famla i blindo efter toalettpapperet en stund innan man inser att man faktiskt är hemma och inte på jobbet kan bara tyda på två saker: Antingen att man städar toaletterna på jobbet oftare än sin egen eller att man helt enkelt börjar bli dement själv.

Nu ska jag fortsätta städa innan jag åker och handlar. Egentligen skulle det inte göra någon större skillnad om jag fick besök ikväll eller inte. Det blir städat och jag kan slappna av på ett helt annat sätt.

Ensamdagar rocks. Verkligen rocks just nu. Do not disturb. Ikväll ska jag dricka vin och snacka obscent mycket skit. Förmodar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0