Well, told ya...

Stört trött. Knappt fyra timmar sova. Det är ett under att jag vaknade av att klockan ringde. Faktum är att jag inte ens kommer ihåg att den ringde. Uppenbarligen tryckte jag på snooze... Imorgon ledigdag. Jag kan mao sova. Det visar sig.

Har insett att jag har ett sjujävla jättebra sommarschema, dessutom, även om juli blir tuff. Nå, masochisten i mig får njuta av det, I guess...

Nu arbetsdags. Jag orkar inte sminka mig idag. Annars brukar sådant få en att se mycket, mycket fräschare ut. För nyvaken och redo på knappa fem minuter är inte hot. Or what?

And where, oh where did the sunshine go? Det var dimmigt som fan i natt, men ganska varmt. Jag längtar mig sjuk efter solen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0