Webcambus och jobbregn...

Det ska stå "Vindrickarkväll och jobbregn" men något i mig, troligen ngt Freudianskt, skrev webcambus i stället. Jag formligen avskyr uttryck som "busa" i nätsammanhang. 100% av gångerna är det kåta karlar som vill visa sina snoppar i webcam eller viska äckelord i telefonluren medan de drar en Tarzan. Fördomar, jag, icke!

Det är litet samma sak som när en kille vill "titta på film". Den frasen betyder "ägna oss åt att utforska varandras kroppar, helst på så vis att jag sätter på dig."

Nå, det här skulle inte handla om sex, men eftersom allt är sex så slutar jag väl inlägget med sex också. Kanske intresserar det mer än att veta att jag är totalt färdig efter att ha jobbat, även om jag faktiskt inte hade någon som helst lust att åka hem. Hur sickfuck är det på en skala, att ens överväga tanken på att stanna på jobbet fastän man slutat för dagen?! Och så fick jag ännu mer jobb i juni. Fortsätter det så här så blir det en rätt vacker paycheck i slutet av juli också, och inte bara i augusti som jag först trodde. Vidare ska jag på typ arbetsintervju i Leksand på torsdag och leder det någonvart är jag bara mer än tacksam.

Tjejerna kikar förbi om ett par, tre timmar. Jag vill verkligen slumra till en stund men vet inte om jag hinner. Har en tvättkorg som måste packas upp och en säng som måste bäddas om. Är det något jag gjort de senaste veckorna så är det att försaka hemmasysslorna till förmån för trevligare göromål på bortaplan. Och skolarbetet ligger åt sidan igen. Av någon anledning har jag slutat bry mig. Jag har all tid i världen och till hösten kan jag ändå inte gå ut på praktik... Av förklarliga skäl.

Är det något jag är i behov av så är det en god dos vanilj. Kärleksvanilj, eller åtminstone "jag gillar dig, du gillar mig och vi kan väl duga åt varandra så länge tills vi hittar något bättre?" Jag vet att jag hatar sådant men nu vore det välbehövligt att bara krypa in i någons famn och somna till en schysst film. Något åt det hållet, i alla fall. Nå, det finns sätt att tillfredsställa alla behov på, tro mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0