Vad jag lyckats med idag:

- Köpa ett par sommarslappskor.

- Köra Matthias bil utan att ha kvaddat den, men med motorstopp två eller tre gånger. Hrrm.

- Köpt två BH:ar. Det var på tiden. Jag har inte köpt en BH sedan sommaren 2004. Däremot har jag fått två stycken de föregående tre åren.

- Fixat tvättmaskin och bortamatch i ett. Perfekt. (Usch, så ytligt "bortamatch" låter egentligen... Det låter liksom ett femitvå-ragg som brukar sluta ganska intetsägande.)

- Njutit av det fina vädret med en kaffe i solen. Att det sedan var på en bänk utanför Kupolen spelar mindre roll. Det är tanken som räknas.

Nu är det kycklingdags och sedan change of promenadväg på så vis att jag sticker till Mockfjärd och blir svettig istället. Givetvis genom en timme rask promenad, tro inget annat. *flinar* Mig veterligen blir det spela av sedan. Sounds great to me. Imorgon är det nyjobbsdags, hur nu det kommer att gå. Det visar sig. Either they like me, or not. Kan inte göra så mkt åt saken...

Det har varit en grym dag this far. Jag är mer än nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0