Vad hände egentligen i natt?!

Har jag sovit? Inte sovit? Drömt? Ja, det har jag då gjort... Om jag har sovit, vilket jag nog måste ha gjort eftersom jag kommer ihåg vad jag drömde, måste jag ha sovit så förbannat tungt eftersom jag inte märkte varken när Matthias gick eller när Oona ringde. (Vilket jag fick för mig att hon hade gjort, kollade samtalslistan varpå jag insåg att det stämde...) Okej, slutsats som kan dras: Jag behövde nog sova, med tanke på att jag sov till elva. Nu är det ikväll kvar, och sedan är jag fri i en vecka. I stort sett.

Det gnager ett relativt konstant dåligt samvete gentemot Felix och Bolanchejobbet: Inte nog med att jag bangade ur andra helgen i juni p.g.a. Gagnefsjobb. Nu tackade jag också nej till lördag eftersom Sofia kommer. Således är det andra gången jag drömmer mardrömmar om en skitförbannad och sårad Felix. Den här gången skickade hon hatbrev och stod bredvid mig medan jag läste det. Jag blev så upprörd över vad hon hade skrivit till mig att jag kallade henne för en massa elaka saker. Och det är synd, eftersom jag tycker hemskt bra om Felix... Nå, så kan det vara. Jag är en svikare, så det så.

Nu ska jag morgonkaffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0