Things that make me laugh...

Blippade runt på LunarStorm och hamnade hos en gammal klasskompis från Geijertiden. Hur som skrattade jag högt när jag läste hans presentation, och den var faktiskt så pass uppriktigt skojig att jag måste lägga ut den här.

Hej, mitt namn är XXX... Jag är den jävligaste person du någonsin kommer träffa.
Jag är manschauvinist, mansgris, kåtbock, player.
Jag är egoistisk, saknar möjligheten att känna sympati med svaga.
Jag lever i min verklighet, inte din.
Jag följer mina regler och ingen tjej kommer att kunna få mig att tappa fokus på mina mål.
Jag är den bästa älskaren du någonsin skulle kunna träffa.
Jag är killen som har sex med din fru, det är mitt namn hon ropar i natten.
Jag är smartare än dig, jag är rikare än dig

Du är välkommen in i mitt liv men glöm inte att om du inte är tillräcklig för mig så kommer det att finnas andra kvinnor där att fylla upp dom områden du inte klarar.

Fördelarna med mig är att du alltid kommer veta vad jag tänker för jag säger det alltid som det är.

Tro mig, negativa åsikter om mig tas inte in i min verklighet. Det finns för mycket postivit i mitt liv för att jag skulle bli påverkad av en sur feminist på lunar.

Give it your best shot ;)


Av någon anledning så... Haha, jaa... Det var fyndigt. Och väldigt ungdomligt, om inte annat. Det påminner mig om the sweet, ol' days med grabbarna i Gagnef. De där som alltid fick en att garva, och de där som alla gick laget runt med, om man får vara så uppriktig i en blogg. De där åren jag tror alla av oss ler med värme åt, och alla de där nätterna med TV-spelande och förtryckarvitsar. De där åren som försvann när alla de där grabbarna skaffade familjer och vi tjejer satt kvar i vad vi ännu sitter kvar i. Oh God, that was sweet in deed. Och ungefär så här kul hade vi, eller i alla fall två av grabbarna, då:

image32

Tänk, jag hade glömt att jag hade bilder från den tiden... *skrattar* Jesus...

Nu ska jag ta med mig huvudvärken till mamma, käka lunch och sedan åka och plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0