Thank God for the Fredrik...

Efter att ha spenderat tiden efter jobbet med att lyssna på Lars Winnerbäck, tyckt synd om mig själv och grinat förbarmade sig Fredrik som den käre vän han är över mig och gaggade med mig i drygt en timme. Nu vet jag verkligen att jag borde besöka en psykolog och förvandlas från Ms. Issues till Fröken Kärlekochharmoni. Jag vet också att Fredrik är så pass rolig att jag fått skratta mer än vad jag gjort sammanlagt de senaste veckorna. Guld värt, Fredrik. Om inte annat har jag fått spy ur mig en god del ur den där ryggsäcken. Människor vilka jag kan göra sådant inför är lätträknade. En vacker dag löser sig allt. Och troligen till det bästa. Som sagt är imorgon en bra dag att förverkliga mina statements. Amen. Nu ska jag köpa chips. Riktigt goda sådana, för jag menar, vad är det för vits med att köpa äckliga?!

Kommentarer
Postat av: figge

Jag får bygga upp en databas men politisktinkorekta skämt och andra lustigheter och berätta för dig när det behövs... eller så skriver jag en bok om alla skämt och blir rik... vi får se vad framtiden utvisar.

2007-05-21 @ 01:52:11
URL: http://fidestal.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0