Persson som PR-konsult...

Alltså, jag vet att det här varit på tapeten flera dagar, men jag har verkligen inte orkat bry mig. Tills nu. Vad jag menar är inte att jag bryr mig ett skvatt om vad Persson, Schyman eller who the heck ever företar sig, men jag kom att tänka på en sak:

Från att vara H.S.B - Han Som Bestämmer - till att kanske behöva ta order från någon annan, hur fan känns en sådan sak? Jag menar, även som chef över gamla statsministern, känner man sig inte litet konstig då? Litet som att "Ursäkta herr föredetta statsminister, skulle ni vilja vara snäll att...?"

Nu kanske jag ska firra med dagen. Kan inte sitta och häcka framför skärmen hela dagen, även om jag skapat en spellista i mediaplayern och döpt den till typ Lisas godmorgonmusik med en massa musik som hade fått AnaMaria att vara stolt över mig. Typ.

Kommentarer
Postat av: Katrin

Ja! Tänk vad skönt det hade varit. Verkligen bara softa ner. Röka cigaretter vid poolen och sippa på något kallt.

2007-05-09 @ 14:52:06
URL: http://cannoli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0