Oh, you hellish evening...

Bolanche. Finns det något mer passande uttryck för Bolanche än "urk"? Det är för det första inte kul att gå ut där, vilket gör att det är än värre att JOBBA där. Ungefär så känns det.

Vidare ett fyllo på McDonalds som skulle diskutera alkoholism med mig. Han jämställde alkoholism med diabetes och fick på något vänster in köttproduktion och regnskog i den parallellen. Det hela gick ut på att jag var egoistisk och felinformerad. Faktum är att det inte ens hjälpte att ignorera honom; "Men du, öh, du, cancer då, vad tycker du om det då?"

Suck.

Nu bedtime och jag kan inte påstå att jag är trött.

Kommentarer
Postat av: Lelle

Såg att du inte är så förtjust i fulla människor, dessutom gillar du inte Bolanche. Hmm, ja, jag är inte avundsjuk på din arbetssituation om vi säger så... Bolanche duger som substitut för något bättre någon gång i månaden sådär. Är ju nästan enda alternativet här i stan.
Konversationen på Donken hade jag dock gärna velat höra!
Ha en trevlig morgondag!

2007-05-27 @ 04:15:24
URL: http://addi83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0