Micromat is the shit!

image39
Okej, det är inte dags för någon jultallrik riktigt än, även om så kan tros då man kikar ut genom fönstret. Däremot har jag insett att micromat verkligen IS THE SHIT, och jag plockar singelpoäng efter singelpoäng under måltid efter måltid. Varför jag aldrig lagar mat? Det är trist att äta ensam. Jag lagar mat hos min mor och får då sällskap vid bordet. Men, de dagar då jag inte besöker min mor blir det modell micromat. Dock börjar jag lessna litet nu. Är sugen på vanlig, svensk husmanskost som inte är storkökslagad eller inpaketerad. Modell hemmalagat, alltså. Jag kanske får en lucka över på fredag. Då kan jag firra käk hos mamma. Annars är micromat the shit.

Kommentarer
Postat av: Gustav

Jaa, kom hit på fredag, då får du träffa Mica =)

2007-05-30 @ 14:18:26
Postat av: figge

"Findus Nobelltalrik, 7 Min i micron" skulle vara the shit ;D

2007-05-31 @ 10:47:23
URL: http://fidestal.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0