Lördagslista...

...från Katrin.

BRUKAR DU :
Titta på dig själv i spegeln: Jao.
Gnälla: Haha, absolut!
Skrika: Ibland.
Sova: Japp.
Ha ångest: Japp.
Ta mediciner du inte borde ta: Inte nu längre även om det frestar ibland.
Vilja dö: Nej, inte egentligen.
Drömma mardrömmar: Ibland.
Ta droger: Icke.
Försöka vara annorlunda: Nope.
Klä dig i svart: Jadå, men inte avsiktligt som när jag var yngre.
Gå till kyrkan: Några ggr/år.
Gå i skolan: Ibland.
Röka: Det händer.
Ljuga: Se ovan.
Hata folk: Inte vanligtvis.
Lita på folk: Öh, nej.

VEM :

Saknar du: Jag saknar nog situationer mer än personer just nu. Annars är Sofia nog ett bra svar...
Vill du döda: Inte någon.
Rörde dig sist: En av tanterna på jobbet.
Vill du slå: Inte någon.
Vill du kittla: Så har jag inte tänkt... 
Kramade du sist: En av tanterna på jobbet.
Vill du prata med: Ingen alls just nu, faktiskt.
Skrek du på sist: Oj... Ingen aning!
Vill du vara som: Jag vet inte. Jag brukar säga "som alla andra" när jag väl är i den situationen, men egentligen vill jag nog vara mig själv, men litet mer och litet bättre.
Sårade dig sist: *censur*
Vill du bli galet full med: Sofia, Sofia, Sofia.
Gjorde dig riktigt glad senast: Riktigt sådär på riktigt glad? Fredrik, tror jag. Han fick mig då att garva.
Fick du sms från senast: Min bror.
Ringde dig senast: Oona.
Är vackrast på jorden: Ingen aning.
Älskar du mest:  Familjen. Alla gånger.

HAR DU :
För många vänner: Icke.
Förföljelsemani: Haha, nej.
Tvångstankar: Det händer.
Någon annan psykisk sjukdom: Räknas fobier?
Någon fysisk sjukdom: Jag hoppas inte det.
Någon skada: Icke.
Färgat håret: Många gånger.
Brutit några ben: Nej.
Några piercings: En.
Egen dator: Självfallet.
Bra självförtroende: Det finns sådana dagar också!
Kysst någon: Självklart.
Köpt kondomer: Japp.
Tagit nakenbilder: Ja.
Sagt jag älskar dig till någon i dag: Nej.
Bjudit ut någon: Nej, jag tror inte det...
Varit kär: Mmm, typ. Tror jag.
Dumpat någon: Ja.
Stulit någonting: Det beror på hur man ser det, jag har aldrig snattat eller så...
Lämnat landet: Såklart.
Rymt hemifrån: *garvar* När jag var typ sju år...
Tuttat eld på nått: Inte på ngt som inte skulle brinna.
Gjort något olagligt: *funderar* Jag tror inte det... Eller...? Jo, det har jag säkert.

HUR :
Går du: Snabbt, målmedvetet.
Springer du: Försöker lära mig det igen.
Svarar du i telefonen: "JadetärLisa".
Fördriver du tiden: Internet, bilkörning, läsning...
Mycket pengar har du: Alldeles för litet.
Tjänar du pengar: Japp. Men de försvinner lika fort igen.
Ofta bäddar du sängen: Hemma? Aldrig.
Ofta diskar du: Hemma? Ytterst sällan.
Många stör du dig på: Hur många vet jag inte, men det händer såklart.
Ofta träffar du din familj: I stort sett varje dag.

TROR DU :
Att du kommer bli något: Förhoppningsvis.
På Gud: På sitt sätt, ja.
På rymdvarelser: Jag vet inte, men jag är livrädd för dem.
Att folk tycker om dig: Ibland tror jag det.
På ett liv efter detta: Vill inte tänka på det.
Att fiskar kan tänka: I don't care, really.
Att du kommer leva länge: Sådant kan man inte veta...

VÄLJ :
Katt eller hund: Hund.
Vit eller svart: Svart.
Varmt eller kallt: Varmt.
Vatten eller land: Land.
Sex eller kyssar: Kyssar.
Telefon eller internet: Internet
Musik eller tystnad: Musik.
Bok eller film: Bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0