Jag har försakat allt för mycket lately...

Tvätt, städning och skolarbete, menar jag. Och träning. Tänk, att det är så lätt att skjuta saker och ting åt sidan bara för att roa sig med annat. Typ Sälen-resan. Vilken jag f.ö. lyckades fånga några gyllene moments från. Och eftersom jag under kvällen sade att dessa filmsnuttar skulle ut på YouTube anser jag att jag är i min fulla rätt att lägga upp dem eftersom ingen protesterade. Så då så. Jag hade en jättekul Sälen-tripp. Verkligen. *hrrm* Det är sådana resor som får mig att vansinnes-längta efter tråkigt vuxenliv med villa, volvo, vovve och kids. Never again ski-rock i Sälen. (Och det sista klippet är bara ett exempel på hur jävligt krogen i Sälen var. Ingen mening alls med det.) Jag är f.ö. inte med på något av klippen då det är jag som håller i kameran. Och hade jag varit med på något av klippen hade det inte varit ett dugg shocking eftersom jag är en tråkig party-crasher.

 


 



 


 





Kommentarer
Postat av: Bogart

Haha! Jag förstår varför du va tveksam ifrån första början nu. Själv försöker jag ta mig ur en liknande resa fast med äldre personer. Utgången är dock den samma, dvs fylleslag.

Det är kul att du lägger till lite mer video och bilder på sidan !

2007-05-02 @ 19:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0