Jag gillar också barn...

...precis som peddoparet det berättas om i Expressen. Eller, rättare sagt peddoparets kommentar när trettioåriga Therese "befriade treåriha Wilman från pedofilerna": "Vi gillar barn".

Men fint det då. Jag tycker också om barn, åh tro mig, men inte försöker jag ta andras ungar med argumentet att jag gillar dem. Ungarna alltså. (Och inte heller föräldrarna, men det är en annan femma...)

Och apropå det där med ungar så pratade jag med ex-väninnan igår, som berättade att de fått utökning vad gällde plastungar. Så, jag måste fråga: Varför i helvete skaffar folk barn om de ändå inte tänkt ta hand om dem? Jag menar, det är ju inte som så, att man ska skaffa knodds bara för att det är skoj just då, och man sju, åtta år senare får för sig att krogen är mycket skojigare. Sick fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0