Inte glömma att andas...

Jag tänkte på det när vi var på väg hem från Borlänge. Att jag inte andades, alltså. Jag blir för upptagen med mina tankar att jag helt sonika glömmer att andas och märker det först då det börjar snurra i huvudet och hjärtat klappar på litet extra. Visst kan man önska att det var Den Mörke Mannens närvaro som får mig att tappa andan, men jag tror tyvärr mer på grubblerier och Coldplay än något annat. Så down to earth är jag.

Och nu hemma hos mor. Potatis i ugnen och jag har marinerat fläskkotletter att lägga på grillen. Snygg-brodern gör sig i ordning för ett bad taste-party och jag tror att han har lyckats med outfiten enbart genom att rota i sin fars garderob. Hade mammadatorn klarat av att få min mobil att funka hade jag bidragit med ett kort på snyggbrodern iförd blå sammetsbyxor med matchande väst och vit skjorta. Det tragiska är att han tamejfan såg bra ut i det också.

Ikväll ska jag till min för tillfället Mc Steamy, glo på film och skjutsa ungar kring mittinatten bara för att återgå till Mc Steamy och krypa ner i sängen. Lovely. Och så tjänar jag en slant på det, så då så!

Förresten har jag lyckats vara på Kupolen i nästan en timme utan att köpa något alls. Wayne's där har f.ö. smarriga lattes. En nyupptäckt, helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag måste förtydliga: Pengarna tjänar jag på att skjutsa ungar, inte genom att sova hos "Kalla-honom-vad-ni-vill". ;)

2007-05-16 @ 16:00:13
URL: http://spaceylisie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0