Ibland bara rusar nätterna förbi...

I natt var en sådan natt. Plötsligt var klockan halv fyra och det var dags att kika runt på de förhoppningsvis sovande pensionärerna. Och nu är jag hemma igen. Obegripligt, var jag får energin från, trots att det är aprilregn i nästan-mitten av maj.

Det finns gånger jag verkligen älskar mitt jobb, trots att det är underbetalt och stundvis pest. Men så kommer sådana här nätter då allt går så sinnessjukt fort och ikväll är det schlagertema på jobbet. Hrrm.

Och jag förvånas över att jag sover så gott hos någon annan, MED någon annan, och mest att det känns så helrätt att vakna med någon annan. Marvelous. Det gäller att ta tillvara på sådana tillfällen innan de har passerat. Precis som de där nätterna som bara rusar förbi.

Kommentarer
Postat av: Nicklas

...ta tillvara på stunden!

2007-05-13 @ 00:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0